Prinbröllopet


Även fast jag inte kunde följa bröllopet live var det helt magiskt och se det efteråt, jag har kollat alla klipp jag kan då svt verkar vägra lägga upp det långa 9-10 timmars "klippet" från dagen, först fanns det på svtplay men nu, neä.
Lite tråkigt och tänka att det var sista kungliga bröllopet på ett tag, nästa gång gäller det väl Estelle, men det känns långt bort...
Tills dess får vi njuta av detta en gång till!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många fina skönheter... eller vad säger ni om sista?! Syns verkligen att hon bor på Mallorca eller vad det nu är.
 
Här ser man att Carl-Philip bär armbandet för Project Playground som Sofias startat, så fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag älskade allt, färgerna, klänningen/klänningarna, den spektakulära tårtan med knaster i, alla diadem och tiaror, blombuketten, björkarna och roligt att de verkligen fick sätta sin prägel på det hela!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback