Bokat och klart


Redan när vi var tillbaka här i Malmö började nästa planering för kommande resa hemöver!
Det blir en liten sväng för mig och Klara upp till mormor och morfar i slutet av februari och i samband med det kör vi en helg i Stockholm också! Hemma i Strömsund ska vi bara njuta och umgås!
 
 
 
Och i Stockholm önskar jag få äta goda luncher, promenera runt, fint februari-väder, gå på fotografiska (vilket jag verkar få med de andra på också) och även kolla på lets dance (vilket de andra inte alls vill). Vi tänker bo hos Jens bror Johan och Tess de första nätterna men sista natten blir på hotell vilket känns lyx!
 
 
Sist vi sågs var nyårshelgen då Johan kockade i mitt fina julklappsförkläde!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback