Min sista vecka


Äntligen sitter jag på tåget tillbaka hem mot Jämtland! Som jag längtar efter Klara och Jens och såklart vårt hus!!
Flyttlasset gick i helgen men sen åkte jag tillbaka till Malmö för att jobba färdigt och fixa det sista med lägenheten!
Det har varit fullt upp denna vecka mestadels med jobb och träffa nära och kära!

Första december är ju en spännande dag!

Nyaste tillskottet hos Liliengrens <3

Jag fick ett eget rum hemma hos Anna och Edith<3

Lunchade en dag med fina Erik på ett nytt hippt ställe med supergoda mackor... Vi tog med stekt fläsk på!

Jag har bjussat på tårta på jobbet och blev avtackad med både fint tal och present!



Åh vad jag kommer sakna er!!!
Men vi ses snart<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback