Mjölkstockning från h*lv*t*


Fy tusan alltså, inte nog med att man ska trycka ut sin bebis och ha ont i den nedre regionen så ska man även få såriga bröstvårtor osså kan man få mjölkstockning... O d kom som ett brev på posten igår kl. 11.
Helt plötsligt hade jag 39,5 i feber och låg till en början och frös, hackade tänder, rodnat/ömmande bröst och sen svettades jag som bara den... Jag kommer inte ihåg när jag kände mig så sjuk sist!
För att få bort det här ska man amma, amma, amma, värma och äta alvedon!
Som tur är verkar det nu ha vänt och jag ska snarast gå och köpa bröstvärmare, för jag tror det här kom pga. min promenad i förrgår då det blåste och drog för mycket på brösten...

Postat av: Marie Bergman

Åh din stackare! :( Kram från mig!

2014-05-28 @ 11:58:35
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Mamma G

Oj oj oj, vet precis hur det känns, fy fasiken :((
Kämpa,kämpa Karro, så värdefullt me bröstmjölk
Det bästa o finaste du kan ge ditt lilla barn <3<3<3

2014-05-29 @ 10:27:55
Postat av: Motta Karin

Stackars dej.Men du har ju en fin gubbe,och ett gullegryn att kämpa för !Och det går över.

2014-05-31 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback