Semester-önskelista


På torsdag (imorgon!!) går jag på semster!!
Det känns helt otroligt att jag ska få vara ledig i över 3 veckor!
Jag har en massa saker jag vill göra när jag kommer hem till Mamma & Pappa <3
 
  • Gå på auktion
  • Bara vara
  • Gosa med voffsingarna
  • Njuta i stugan
  • Fika på pelargon-caféet
  • Hälsa på min kusin E och hennes hästar
  • Träffa min Moster
  • Grilla i massor
  • Åka till Umeå
  • Besöka Jojo
  • Ta fina semesterbilder
  • Baka
  • Mysa i Härnösand
 
SOM jag LÄNGTAR!!

Postat av: mamma G

Det var ju ganska lätta önskemål att tillgodose.
Vi ska göra allt det och lite till, puss på´re

2013-07-03 @ 21:43:13
Postat av: Moster

Åh, äntligen är jag med på en önskelista !!!!
Vi träffs Karro <3

2013-07-04 @ 18:26:57
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: elinkusin

Å jag e oxå med :D Jag vill följa med på pellis-café om jag kan.

2013-07-04 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback