Nytt köksbord/Ny tand


Jag var och kikade på köksbord på Mio igår! Kan inte riktigt bestämma mig mellan dessa två... Hjälp mig tack :) När jag kommit hem och skulle borsta tänderna inför jobbet så lossnade en stor bit tand när jag använde plackers... Jag höll på att svimma, inte hade jag tid för något sånt och hellre ville jag köpa nytt köksbord. Men jag fick ringa akuttandvården som inte hade tid förrän idag åt mig... Men nu så är det ordnat och jag hoppas den håller och inte börjar göra ont, för då är nästa ingrepp rotfyllning... Så nu hoppas jag på det bästa och det är köksbord just nu! Det med ekskiva är ju mer hållbart, men det helvita har en extra skiva... Hmm. Svårt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback