Till Bangkok


Jag har lite kvar att visa från min semester i Thailand.
Vi sa Hejdå till White sand beach och satte oss på en bussresa, runt 7 timmar sammanlagt för att säga HejHallå Bangan!
 
 
 
Färjan från ön till fastlandet
 
 
Fantastiskt och komma fram, så galet mycket trafik, människor och allt möjligt!
 
 
Vi blev rätt så nöjda över hotellet vi valt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag höll på att dö av skratt när Kajsa vinkade in vår första tuktuk som spelade disco-musik och varje gång jag skrek gasade chaffören mer!
 
 
Detta var väl våran 3:e nära-döden upplevelse under denna resa...
 
Vi åkte iaf till ett jättestort/lyxigt köpcentrum som heter SiamParagon.
 
Rulltrappor i en oändlighet.
 
 
 
En hel våning med biografer
 
 
Verkade som om det var någon kändis på plats... ingen vi kände igen, hehe!
 
 
På vårt hotell var det dörröppnare överallt och på båda bilder jag tog på M och denna kille blundade han!
 

Postat av: Moster

Häftiga bilder! Ofattbart hur stort och mäktigt det verkar vara i Bangkok!? Vet du, jag tyckte att Viktor skulle hetat TukTuk... för mormor heter Tuk och mamma Tukta...men det ville inte Tukta, konstigt nog? haha

2013-04-08 @ 18:41:41
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: kajsa

haha gu så kul det var, skrattar när jag tänker på tuktuken :)

2013-04-18 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback