Mot Bokskogen


Igår njöt jag av en underbar vårdag med Anna, Karro och deras småttingar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fikade och myste mot denna husvägg, det var så varmt och skönt!

Postat av: Moster

Det ser verkligen härligt ut!!! Och snart är jag där i Skåne och kanske får lika fina dagar.... Visst är det kul med småbarna? igår fick jag rå om ett par stycken undr em :) Vi, Tukta o jag, försökte få Viktor att krypa och det blev faktiskt två krypsteg... men han är inte klar för det än! Han tar sig fram ändå, han lägg in "åtaten" om du vet vad det är? Backen.
hej då vi synes kanske snart??

Svar: Vi måste som sagt snacka ihop oss lite inför din Skåne-vistelse. Jag ska ta mig i kragen och ringa dig Moster denna vecka!Vad spännande med Viktors framsteg, han ser så gullig ut på bilderna jag ser!!
Kramar till dig
Karolina

2013-04-06 @ 08:59:30
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback