MBK och marknad


Jag skrattar åt det när jag ser denna bild... vi beställde roomservice varje morgon i Bangkok... både roligt och en besvikelse.
 
Vår första riktiga dag i Bangkok startade med ett besök på ett stort köpcentrum som heter MBK, rätt så billiga grejer och sjuuuuukt mycket grejer, allt fanns det!!
 
 
Jag blev överlycklig när det fanns Dunkin Donuts.
Vet inte hur många olika jag hann trycka i mig!
 
 
 
 
 
En sushirestaurang med rullande band
 
 
 
Bäst av allt var att mamma köpte sig en ny resväska som vi kunde fylla med grejer, blev inte alls jobbigt med alla shoppingkassar :)
 
Vi hann med ännu ett köpcentrum som det fanns Ännu mer grejer och Ännu mer billigare, men då var vi rätt nöjda. Det blir faktiskt nästan fööör mycket ibland!
 
 
 

Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Dunkin donuts såg ut att vara något för mig. Tack snälla söta för länken på din blogg, stor kram!

2013-04-12 @ 15:10:10
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback