Min första photoshoot


Jag har tagit hundratals bilder på Anna och hennes fina mage idag!
Vi valde verkligen den perfekta dagen för att ta kort på också, solsken och varmt.
Först vid ett rapsfält, sen vid havet!

Här kommer ett smakprov på underbara, vackra, fina Anna <3





Det var hur kul som helst detta... och bilderna blev vackrare och vackrare.
Ska visa mer efter godkännande från den gravida kvinnan, det är lite mer hud på andra bilder så att säga ;)
Plus att jag ska försöka jobba lite med bilderna!


Underbart vi hade det vid havet.
Dum som vi var hade vi inte med oss badkläder, det var jättehärligt i havet, alldeles ljummet.
Och långgrunt, vi tog fina bilder i vattnet också!

Postat av: Moster

Fina bilder på fina flickor! Och vilken miljö! Jag längtar till Skåne och jag ska ta massor med kort.

Du har verkligen blick för "bilden" Karro!

Kram från moster.

2012-05-30 @ 15:02:44
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback