Jobbet som sjuksköterska såhär långt...


img_2147 (MMS)

Jag har nu gått själv 2 dagar. Klockan har gått alldeles för snabbt och det känns som jag inte hunnit tänka. Även fast det är det jag gör hela tiden! Det har varit 2 tuffa dagar, men ändå känns det rätt ok! Jag har bara jobbat över en kvart igår och en halv timme idag... + att idag har jag inte hunnit äta ngn lunch och inte kissat på hela dagen. Har inte ens varit kissnödig... Jag tror och hoppas att det bara är såhär från början då jag inte riktigt ha kommit in i allt och har en översiktsbild. Jag vill att ni ska veta vilka supersjuksköterskor det finns, vilket jobb alla gör!!! Håller i alla trådar! Imorrn kör vi igen!


Postat av: kajsa

du ar duktig! :) pok kajsa

2012-02-15 @ 20:22:35
Postat av: mamma G

Bravooo, ni är fantastiska alla inom vården. Förstår att du ger allt, men kom ihåg och spara lite krut så du inte bränner allt. Puss o kram till världens bästa "syrra" <3

2012-02-16 @ 05:25:01
Postat av: Johanna

Du gör det jättebra Karro! Det blir säkert lugnare för varje dag du jobbar när du börjar slappna av mer. :) KRAM!

2012-02-16 @ 10:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback