Överraskningsfest för en 30-åring


Det blev ett lyckat överraskande igår då födelsedagsbarnet inte hade anat något...
Han trodde att han skulle på restaurang osså ringer det på dörren och en massa kompisar står utanför med mat och tårta.
 
Han fick roliga presenter!
 
 
Det var den gravida frun som ordnat med allt, mitt i deras flyttkaos!
 
Anna var barnfri och vi kunde skåla natten lång!
 
En av de roliga presenterna var en blåsgrej som hade ett väldans högt tryck så håret flög åt alla håll!
 
 
Glögg bjöds det på!
 
 
Jättegod prinstårta!
 
Det här var en rolig lek...
 
En väldigt lyckad kväll/natt!!
 
Idag har jag ont i halsen och är så seg... tur att jag är ledig på tisdag igen!

Postat av: Anna

Gravid och flytt.. Känner igen mig:)

2012-12-11 @ 05:59:29
URL: http://annakjonsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback