London-rapport-Dag 2


Andra dagen innebar också en massa shopping och spring.
Vi hann även med sevärdeheter!
 
Utanför vårt hotell
 
 
 
Vackra klänningar utanför Vera Wang
 
 
 
 

 
Här trodde vi någon kändis skulle dyka upp...
 
 
Men så var det en demonstration...
 
En glimt av Buckingham palace
 
För att ta oss till Big Ben gick vi igenom en park och jag har då aldrig sett så tama ekorrar... vi var i chock.
 
De hoppade upp på staketen och tog mat ur handen på folk, så vi var ju också tvugna att testa
 
Mikaela tyckte det var lite läskigt först...
 
Men sen så!
 
 
 
 
 
Vacker skapelse!
 
 
 
 
Tillslut när mörkret började falla kom vi till Convent Garden, ett mycket mysigt område med söta butiker och marknad.
 
 
 
 

Postat av: mamma G

Jaha då har man varit i London då, känns de som :))
Jättekul att få se alla fina o roliga bilder, förstår att de var en upplevelse för er att vara där. Vilket fin hotell ni bodde på, iaf såg utsidan fin ut.
Kram till dej, nu ska ja göra julköttbullar :)

2012-12-15 @ 09:56:07
Postat av: Moster

Jag skulle faktiskt vilja far till London det ser så snyggt ut där. Big Ben var verkligen stilig! Och vilka juldekorationer... stora o glimmiga. Det är annat än min lilla enmetersgran som står utanför köksfönstret...haha
Jag steker tacoköttfärs just nu. Jag gillar verkligen tacos, gör du?
Nu kommer vi att få träffas den 29:e på mommakalaset. Jag kommer dit.
hejdå

ps jag vann 30 kr igen på lott nr 2. Jippi.

2012-12-15 @ 13:58:48
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: elinkusin

Å, vad mycket fint och roligt du har sett. Jag skulle vilja provbo i det där roliga lilla huset som stod mitt i vägen. Vi ses väl i julhelgen hoppas jag!?

2012-12-15 @ 14:13:04
URL: http://xn--hstkrlek-0zad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback