Pissdag!


Åh vad less jag är idag.
Vissa dagar ska väl kännas såhär antar jag.
Tror jag ska gå på entré och köpa något, kanske känns det bättre då.
Kanske kvällen blir bättre, jag kan alltid hoppas!

Postat av: Marie

Jag skulle rekommendera http://www.bonasera.se/ :)



Imorgon är en bättre dag! :) Kram

2011-09-14 @ 19:56:25
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: KarinWallberg Holm

Hoppas att du är glad igen!Om man aldrig vore less

kände man ju inte att man blev glad igen .

Köpte du något?

Hotellnatt på fre,jo jag tackar,vilken lyx!

Motta

2011-09-14 @ 21:20:31
Postat av: Karro

Marie: Jag tackar, har kikat in menyn och ser supergod ut, har även fått ett annat tips om le cardinal och deras krysskortsmeny... blir svårt det här :P



Karin: Så sant, så sant.. Jag köpte massa fint, får visa en annan dag :) Vi gör ju nästan bara lyxiga saker, hihi!

2011-09-14 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback