Helsingborgsdygnet!


Här kommer ett bildregn från Helsingborg!










Vårt hotell låg bredvid denna häftiga gamla borg/port!



Vi gick in i massa underbara butiker och vilket tålamod min J har!








Bad-muffins, något jag aldrig sett tidigare!


Denna skönhet hade jag gärna haft hängandes i min garderob, synd att den kostar över 4000 kronor.


Vy ända till grannlandet Danmark (på andra sidan sundet)


Detta torn är ända från 1300-talet... coolt!













Vi vilade oss några timmar i hotellsängen tills mörkret kom och det var dags för mat...




Då var det vackert vid borgen


Här hade vi bokat bord!


Vi satt i ett mysigt bås.


Min hjärtfjärt!


Vi delade på en ljuvlig toast skagen till förrätt!


Vi körde på en krysskortsmeny (sätta kryss på vad man vill ha), superdupergott var detta med potatisgratäng till!

Postat av: mamma G

Mums fillibabba vad de ser mumsigt ut, dit vill jag också fara nångång. Vad fint de verkar vara i den där staden. Jag gillar gamla borgar och stenhus, dom är så fina. Fortsätt njut av livet, de gör ni alldeles rätt i! kramisar <3

2011-09-18 @ 19:27:15
Postat av: sara

Åhhh va mysigt ni haft!! Å de ble den resturangen....Va tyckte ni?? Va de smaskens? (va ju mer än 3 år sen ja va där)....Mmm man kanske får ta en tripp dit å ta igen..=)

2011-09-19 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback