Glasögonorm!


Har gått ett tag nu sen jag började störa mig på att jag såg/ser lite dåligt på långt håll!
Tex. när jag kör bil ser jag inte vad som står på skyltar och när jag går på stan ser jag inte folks ansikten på längre håll.
Så i fredags tog jag tag i saken och gick och gjorde en synundersökning... och som jag trodde och den danske optikern bekfräftade behöver jag glasögon. Jäklar vad jag såg bra med dom rätta glasen på!
Min kära Annor ska ha stort TACK för att dom var där med mig och provade och väntade!
Finns ju några 100 att välja på.




Testing testing...


Mohahhahhaha, vad roligt vi hade!

Tillslut kom jag fram till 2 stycken med lite tycke från Jens sida också.
Perfekt att dom hade det andra paret för halva priset!
Så dom kommer om ca 2 veckor, så ni får vänta tills dess innan jag visar mina fina glasögon!

Postat av: mamma G

Ja det fanns en hel del att välja på ser jag.

Spännande att se resultatet sen ;))

Kramisar mamma



P.S Ja har fått ögoninflammation!!!! Helt igenmurad nu när jag vaknar :( Vad gör jag syster???

2011-10-03 @ 06:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback