Äntligen en fri kväll


Det har varit något varje kväll denna vecka, men äntligen är det torsdagkväll och jag ska inte göra ett skit.
Kanske sticka lite, men det är ju bara roligt!

I tisdagskväll var vi i Limhamn och firade i efterskott en 25-åring.
Mysigt värre!

Vi åt supergod mat som alltid!

Praktiken rullar på. Har tyvärr bara gått bredvid min handledare en dag på 2 veckor... hon har vinterkräksjukan.
Men det är mycket bra folk på avdelningen så jag suger in all kunskap jag kan.
Det svåraste tycker jag är hur jag ska lägga upp dagen och komma ihåg allt.
Sen allt med en Vårdplanering, kallelse hit och dit och dokument åt alla håll.
Jag fattar inte hur det ska gå in i huvudet.
Tur vi har en koordinator iaf som beställer transport, så dom samtalen slipper jag iaf.
Natten som var så drömde jag jättemycket om patienter och grejer som skulle fixas... typiskt.
På natten kan jag väl iaf få vara ledig!

Ha det gött!

Postat av: KarinWallberg Holm

Så duktig du är som fixar allt,skolan,massa trevligt umgänge,bakar etc, ja allt.

Som du säkert vet blev de ingen förest.i Stkh. heller,13000 köade och fick gå hem.

2011-11-03 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback