Fredagsmys på hög nivå


Sista träffen med vår handledare gick mycket bra imorse.
Lite småändring, fix och trix och nu kan vi säga att vi är KLAR på riktigt. Vi fattar det inte riktigt...
Vi firade genom att gå och fika med andra Anna!


Vi testade ett nytt cafe och kom fram till att det är ett av de bästa i stan!


Massa fredagsmys och prat... inte bara uppsats-snack :)
Vi tog alla tre chevre-honungs mackor, mums!

Vi gick runt på stan i några timmar och avslutade på Ölkaféet där tjejerna tog varsin öl och jag var sällskapsdam.
Vi sparar våra krafter tills imorgon när vi ska ha lite party!

Så ikväll har jag käkat räkor för att jag ville ha lite lyx, så himla gott det är.
Och jag kunde inte motstå och testa denna:


Supersmaskig!
Får se om jag kan spara någon bit till Jens (han är på jobbet hela kvällen).
Nu ska jag mysa vidare!

Postat av: Anna

Tack :)



Ja de är nog så de kan vara men de ser iallafall väldigt mysigt o roligt ut de du gör :)

Så du blir hemma i sommar :) då tycker jag att vi borde ses lite mera denna sommar :) Jaha men så roligt , hoppas att vi kan vara med på den! Låter jätte kul! Kram

2011-05-15 @ 10:21:57
URL: http://annanilsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback