Eurovision Song Contest-night


Våra kvälls/nattgäster kom redan vi fyra igår och tanken var att vi skulle ta en kubbmatch.
Men himlen såg ostadig ut så vi skippade det och tur var väl det för sen kom spöregnet!
Vi käkade mat ihop och sen laddade vi inför ESC(EurovisonSongContest).
Vi lyssnade nästan endast bara på schlager och hårde regler bestämdes.
Bland annat var en regel att om det var någon med något grönt på sig var vi tvugna att göra en piruett och om det var blixtrar/eld på scen göra "rock-tecknet" och den som var sist fick straffdricka.
Det var sååå roligt!






Det dippades också!


Anna övar inför blixtrar och dunder!

När resultatet stod klart (Sverige 3:a-jättekul och Azerbadjan 1:a-hmm vet inte vad jag, jag hejade på Irland)
så lurade vi med grabbarn på en "ny klubb", haha vilket var en gay-klubb och inte alls ny.
Jag höll på att dö av skratt när jag såg Jens min när han kom in och såg dessa killar i bar överkropp.



Mohahaha, så grymt kul kväll och natt!
Jag kommer absolut gå på Wonk igen!

Idag har vi slappat gånger 1000, så skönt.
Jag har iofs städat upp här och tvättat också.
Kul och hitta våra poängbedömningar och gissningar på vem som skulle vinna.


Postat av: mamma G

Vad ni har roligt i Malmö, nästan lika kul som hos oss! Snart kommer du, jag längtar, kram <3

2011-05-16 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback