Allvar


På fredag får jag sommarlov... men innan dess är det hundra saker att tänka på.
Det är nämligen opponeringsvecka.
Därför känns det som den här veckan är hur lååång som helst.
Imorgon ska jag och Anna opponera och på fredag ska vi bli opponerade.
Herregud, jag är skitnervös.
Hur ska jag kunna sova?!
Håll alla tummar och tår ni har!

Postat av: mamma G

Karolina lugn....du kommer att fixa det här också.

Tänk allt du gjort under dom här två och ett halvt åren. Du har gjort massor med svåra saker så du kommer att fixa dett också, jag lovar. Håller alla tummar och tår jag kan och tänker mkt på dej, puss puss mamma

2011-05-24 @ 22:09:29
Postat av: Johanna

Lycka till! Jag är också helt säker på att det kommer att gå bra. Det är bara positivt att man är nervös, även om det inte känns så just då. KRAM!

2011-05-25 @ 15:25:12
Postat av: Anna

Lycka till!!!

2011-05-25 @ 16:15:52
URL: http://annakjonsson.wordpress.com
Postat av: Moster

Du kan, du törs, du gör det!

Kom ihåg och andas tre djupa....

Förstår att det är nervöst när så mycket arbete ska granskas, usch va´hemskt!

Men rätt som det är står du där och har klarat av hela fadderittan och då, då fattar du ingenting!!??

Nä, jag tror du är helskärpt och väldigt proffsig när du står inför opponenterna och klarar det galant. Det är nyttigt att vara lite nervös inför en stor betydande uppgift.

Spark i baken och vi synes på lördag,

2011-05-26 @ 07:21:14
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback