Fantastisk middag med mitt hjärta


Jag bad Jens vara väldigt neutral inför lördagskvällens restaurangbesök (tapas).
Vi har nämligen varit där en gång förut med J:s familj och då blev det tyvärr ingen succé.
Men jag ville ge det en chans till.
Och vi åt och drack, drack och åt.
En massa gott.
Så jag skulle nog kunna tänka mig att gå dit igen.
Jag var i ost-tecken tror jag, provade både tomatpaj med getost, mozzarellasallad och friterad fetaost med fikonpuré.
Himlans gott!


Första omgången tog jag in söta mini-getostpajen som var underbart god och mozzarellasalladen!


Andra omgången blev det friterad fetaost med fikonpure och musselsoppa!
Mmmm!


Jensen tog bland annat stekt halloumiost, marinerat och stek sidfläsk med tzatsiki och fefferoni.
Han tog även en liten pastarätt och bruchetta med serranoskinka.


Jag kunde inte motstå dagens dessert som var vit chokladmousse med chokladsås...

Mätta, glada och lite snurriga cyklade vi hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback