Händelserikt!


Dagen innan jag åkte hem till Jämtland hade vi lite trevligheter hemma hos mig!

Anna, Sara + tvillingsyster och jag käkade och skålade!


Likisar :)


Vi gjorde ett riktigt gott fiskpaket!


Lika tatueringar på lika systrar!


Det blev en mycket rolig kväll med rosé!

Jag och Anna drog vidare ut på något skojigt i Folkets park där vi dansade ringdans med massa araber, haha!

Tågresan hem blev ganska jobbig då huvudet var tungt, men som tur va sov jag mååånga timmar.

Vi hann med både med hundprommis på skogsväg och 50-års kalas på lördagen!


Älskar sådana här vägar, där gräs växer i mitten!


Vi passerade 3:ans postställe

Vi hade två mål med vår promenad, först och främst rasta Viva & Tassa, men sen också hitta en fridlyst blomma som heter Guckusko eller kallas Göckan.
Och tror ni inte på fasiken att morsan hittade den!


I backen här växte flera stycken


Såhär ser den ut! Är en slags orkidé!

----------------


50-åringen!

På kalaset var det lektajm och jag skrattade så mycket!

Den som hade ballongen sist kvar vann.. min sprack av sig själv!

 

Mycket gomat såklart!

 

Alla barn hoppade studsmatta. Och vuxna... jag provade men var stel som en pinne och lite rädd...


Postat av: Kusin Anna

Vi hade en trevlig dag igår med massa skratt och tookirier!

Vi får lov att ses mer i sommar tycker jag!



Du minns de där Baby foot jag pratade om igår.



Jag hittade en hemsida där du även kan se på en film hur de hela går till :)



http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/celluliter_ader/baby-foot



Kram

2011-06-19 @ 10:16:45
URL: http://annanilsen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback