Första dopp i havet


Vi grillade vid havet igår.
Så härligt!
Alla badade innan vi åt utom jag.
Jag föll för grupptrycket tillslut och gjorde det efter vi ätit.
Ett jäkligt snabbt dopp, men glad nu i efterhand att jag gjorde det!









Så fort Jens kommer hem från jobbet idag sticker vi till Köpenhamn och stannar två nätter.
Ska bli jättekul!
Lite pinsamt att jag inte varit där och bott här snart i 3 år.
Men nu så!

Postat av: Moster

Va modig du va som doppade dej! Träna inför Vattudalsbad i sommar är inte så dumt. Är du en badkruka?

Verkar som du gör det mysigt för dej under ledigheten med goda vänner, god mat och KÖPENHAMN...

jag vill också fara dit, AVIS...

synes snart

2011-06-13 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback