Skogens guld


Här om dagen var mamma, pappa och jag ute och försökte hitta lite hjortron.
Vårt försök att hitta "smultronstället" gick inte så bra, men några bär i hinken fick vi till.




Fina bär!




Skörden vi fick ihop... blev en liten syltburk :)
När vi ändå var i "bär-taga" tog jag och pappa och koka ihop blåbär- och hallonsylt!


Mums, blåbär är mitt favoritbär!


Tadaaaa, titta så fint vi fick till.
Vi kände oss som Ernst Kirchsteiger!

Hade en mysig stund med Tassa nyss, hon är världens goaste hund <3






Jag tycker faktiskt hon kan få sova i min säng...

Postat av: kajsa

aah, pussa tassa fran miiig!!! <3

2011-07-24 @ 20:01:37
Postat av: Karrp

Kajsa: Klart vi ska pussa Tassa OCH Viva från dig!!! Vi saknar dig allihop!! PussoKram från ett lite halvkallt Strömsund ikväll!

2011-07-24 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback