Mörsil-häng


Mamma och jag följde med Jens till Mörsil igår där han är uppväxt!


Vi stannade till vid Kretsloppshuset!


Fantastiskt god mat, mamma testade buffén!


J och jag tog foccacia som också var mmm...


Min fina J i hemtrakterna!


I taket hängde vindruvor som faktiskt smakade ok.


Bästa mamma <3

Sen släppte mamma av oss hos Jens kompis med familj, där vi fick klämma och gosa med en liten bebis!


Sötnos!

Vi pratade och åt god mat natten lång!

Väl hemma i Ström idag igen åkte vi till stugan för att fiska och grilla korv!


Jens och Pappa tog båten för fiskelycka...


Otroooooligt vacker kväll, vi stannade flera timmar!


Fiskarn var rätt så nöjd på slutet!


4 fina fisken!

Imorgonbitti vankas 11-timmars jobb för mig, så nu är det godnatt Anna-Stina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback