Besökt Rossön


Jag har inte varit i Rossön sen mamma & pappa flyttade därifrån & det är snart 2 år sedan.
Men idag var faktiskt jag & Jens dit för att hälsa på Anna med familj!


Underbara tjejer!


Den här busingen var hemma också!

Vi fikade och drog sen ner till Tjärna, där jag badade både som barn & ungdom!



Jens hoppar i!


Härligt sommarväder. Jag badade också, väldigt länge!
Så sköööönt!


Minstingen satt för sig själv :)


Sött!


Alla var som fiskar i vattnet!




Noelle var blygen för Jens nästan hela dagen, men på slutet våga hon tom. sitta i hans knä, hihi!

Längtar redan tills nästa gång jag får träffa alla dom här småtrollen igen & självklart dom stora trollen också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback