Härligt med Helg!


Helgen är här igen.
Och jag njuter!
Iofs har jag varit ledig flera dagar innan helgen, men ändå är helg=helg.
Jag har pluggat kvinnor och barn, har tentan om det på fredag.
Men jag har också sovit idag, tror inte riktigt min kropp är kry ännu.
Igår hade jag, Jens och hans bror Johan en härlig dag på stan.


Fint väder var det också
Vi började med att äta frukost ute och sen tittade vi på all rea.
Vi skiljdes åt en stund och sen hittade jag killarna på en skön plats..





Jag passade på att använda mina nya fina julklappsvantar.

Superfina!

Idag lämnade grabbarna Sverige och begav sig till grannlandet Danmark.
De ska härja i Köpenhamn ikväll/inatt och kommer inte hem förrän imorgon.
De har lyxat till det med hotell över natten!

Jag ska njuta vidare nu med lite mat och tv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback