Vaknat på fel sida...


Jobbade inatt och sov faktiskt rätt så bra.
Kom hem en sväng imorse och sov lite till.
Cyklade iväg på skolan och störde mig som fan på alla som cyklar så dåligt och folk som inte kan köra bil.
Använd blinkers så man vet vilket håll de ska!!
Osäkra människor i trafiken borde inte få finnas. Jag ser på en gång. De tvekar, hinner tänka är det jag eller han som är först. ÅH! Bestäm dig bara tänker jag.
Osså säger jag idiot och hoppas på att de ska höra det ända in i bilen.
Det var samma sak när jag cyklade hem.. massa idioter på både cykel- och bilvägarna.
Jag har nu lämnat alla vägar och trycker inne i lägenheten, men fortfarande lite halvirriterad är jag ändå.

Ett så sant citat tog vår föreläsare upp idag:

De som tror de inte har tid med fysisk aktivitet måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom.
Dr Edward Stanley 1926-1993

Jag ska nog ta mig i kragen och gå och träna ikväll.

Postat av: Johanna

Åh, jag brukar också irritera mig på alla som inte kan cykla, gå och köra bil! Det finns mötande cyklister som vägrar väja när de cyklar i mitten av cykelbanan så man själv får stanna eller bli nerprejad i diket. Sedan finns det de som cyklar mitt på cykelbanan i samma körriktning som en själv och vinglar över hela banan så det är omöjligt att cykla förbi. Sedan finns det väldigt irriterande fotgängare som går flera stycken i bredd på cykelbanan så man nästan måste köra över dem för att komma förbi. Min ringklocka fungerar inte när jag har vantar på mig. Då får man skrika URSÄKTA och bli jättearg inombords!

Skönt att känna att man inte är ensam om dessa tankar... ;)

2011-02-22 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback