Stort födelsedagskalas!


Stort och stort, det var mitt riktiga kalas som gick av stapeln igår!
Märkligt nog glömde jag nästan bort att ta kort.
Men några blev det iaf!

Jag hade bakat rätt mycket inför mitt kalas och när muffinsarna var på g så gick det inge bra vilket ni kan se...


Allt flöt ihop på plåten...
Snälla Elin bakade nya OCH kom hur vi kunde använda min "storaplåtmuffins".


Såhär söta blev mina!


Storbesök från Göteborg av mina fina barndomsvän Petra!


Elin var ju också med från Götet och Mikaela var också här :)


Mikaela har en liten hund som somnade gott i Petras knä!


Jag hade anordnat fiskdamm och här var det kö, hehe!


Storfiskarn har något tungt på kroken tror jag!


Ludvig fick en starkis..


Här ser ni även lite av det fina drapperiet som Elin målat så fiina fiskar, stjärnor och sjöhäst till!


Vi som stod bakom fiskedraperiet... hihi!


Roligt var det att hänga dit någon kalsong och tom chips-påse :)


Tårtor jag bakat fick knappt plats i någons mage...


Fina Jämtlands-tjejer!


Och fina Malmö-tjejer!


Roliga och fina böcker fick jag från E & P!


Betty & Kalle gav mig denna fina bok!

Jag fick även en jättefin hjärtask av Mikaela som jag visar en annan dag :)

Väldigt lyckad kväll!
Jag dansade hela natten lång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback