Stark thai-mat


Fy tusan vad kallt det har varit här i Malmö idag.
Isande vindar och kallt i luften.
När jag cyklade hem från skolan trodde jag att jag skulle vara en isbit innan jag kom hem..
När Jensen kom hem från jobbet blev han överraskad med en hjärte-present, nämligen en cykel jag fått tag på!
Han blev jätteglad, nu kan vi äntligen åka på cykeltur tillsammans!

Vi hade bokat bord ikväll på en thailändsk restaurang som ligger en bit bort, så vi tog bussen dit och smaskade både förrätt och varmrätt. Sen har jag nästan rullat hem..


Vi delade på kycklingspett och vårrullar!


Jag åt supergod wook med cashewnötter!
Jens tog en rätt så det nästan brann ur munnen på honom.. men fortfarande när jag såg en svettdroppe i pannan på honom så ville han inte erkänna att det kanske var lite väl starkt..
Är man hårding så är man!

Nu ska vi fortsätta vårt kärleksmys med LIFE-dokumentärerna, så himla häftigt det är med alla våra djur!

Postat av: mamma gudrun

Mmmm ser gott ut. Tur att få tag på en cykel!!

Hur har det gått till? mamma

2011-02-15 @ 06:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback