Jag gillar cupcakes!


Både äta och titta på cupcakes!
Min syster har pratat om att göra en cupcake-tatuering och nu är även jag inne på det.
Det får bli till sommaren när hon är tillbaks från sin resa.
Vet bara inte var jag ska placera den!

Tror visst jag måste ta och baka några fina cupcakes någon dag framöver.






Så söt!


Denna skulle passa mig.. en hel klänning av cupcakes!

Postat av: Sara

Den med rosor var sååå söt. Vi kanske skall baka sånna om ni ville komma hit i veckan eller nästa vecka...=)

Sätt den på rumpan...Då blir kanske Jens gla =)

2011-02-08 @ 22:43:08
Postat av: Amanda

Åh! Jag är inne på samma tatueringsmotiv, jag har redan bestämt plats och hur den ska se ut! Har du sett tatueringen de gjorde på en cupcake på miami ink? grymt!

2011-02-09 @ 18:31:24
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmm...........

2011-03-22 @ 20:17:38
Postat av: Anonym

Tack för insperationen. Det hjälpe oss mycket.

2011-11-29 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback