Icke inbjudande...


Jag har ju sovande jour på mitt jobb och inatt har jag sovit så jäkla dåligt..
Så nu när jag kom hem från jobbet hade jag sett fram emot och lägga mig i sängen och sova några timmar till..
Det ändrades snabbt kan jag säga..


Ser detta inbjudande ut?! Jag undrar när han kom hem imorse?!
Just nu är han till salu eller bytes gärna mot en kille som doftar gott och ser lite fräschare ut..

Jag fick plötsligt ett städbegär vilket betyder att jag måste gå och köpa nytt skurmedel!

Postat av: mamma gudrun

Hahahaaahaaa! vilket gott skratt jag fick!

Hihahoohoohaa.....du skriver så roligt Karro!

Tror du de e nån som vill byta till sej han än mindre köpa han??, hihahaahooo!

Stå ut ett tag till, tänk hur fin o go han är när han är nykter och nytvättad, kram en skrattande mamma<<<<<<<<<<<<<<<3

2011-02-13 @ 11:48:18
Postat av: elinkusin

Jag hade en likadan idag.................

2011-02-13 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback