Näst sista dag på praktiken


Helt galet nog är det onsdagkväll. Och jag har bara en dags praktik kvar.
Hade hand om en rätt så ung patient idag och det var väldigt spännande och lärorikt.
Konstigt nog efter dessa 8 veckor känns det på riktigt att jag är redo nu. Redo för att kastas ut i arbetslivet.
Fast redo blir man nog aldrig som sjuksköterska, men så redo som det går nu vid det här stadiet.
Jag har kommit så pass långt med mig själv att jag vet att jag inte måste kunna allt.
Det får gå som det går och jag vill bara ha ett rackarns jobb nu!
Kom igen SUS (SkånesUniversitetsSjukhus)... ta bort anställningsstoppet nu tack!



Ska försöka sova några timmar, blir en lång dag imorgon.
Först utvärdering av praktikperioden med några klasskompisar, sen slutbedömning för mig och sen sista kvällspasset på Neurologen...
Min dag börjar 8.30 och slutar 21.30!

Natti Natti!


Postat av: mamma G

Tänk att du snart är färdig.....de e inte klokt va tiden har gått fort. Lycka till på slutbedömning och jobbansökan. Tror inte de dröjer länge föränn du har ett jobb, lycka till, kram mamma

2011-12-15 @ 06:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback