Dubbel-firande borde det vara idag/ikväll ...


img_9166 (MMS)

Dubbel-firande borde det vara idag/ikväll för mig! Vet ni varför?! Jo, jag satte lag- och författningstentan igår + att jag fick mitt "Nationella-tentan" resultat idag som jag också klarade! Wiiiihoooo, ni fattar inte vilken lättnad! Jag har inga tentor kvar, alltså inga tentor mer på denna utbildning!!! Helt galet fantastiskt! Firade lite igår med några fina klasskamrater.


Postat av: KarinWallberg Holm

Grattis,Grattis.Vilken tjej !

2011-12-02 @ 23:14:20
Postat av: Johanna

Oj, vilken känsla det måste vara! GRATTIS! :D

2011-12-03 @ 11:56:46
Postat av: mamma G

Grattis till dej fran oss har nere, du e bast! Skal for dej, dricker direktt ur flaskan kajsa har inga glas. Har atit revbensspjall som den svenska restuarangen lagat, gottpizzasallad till o varmt brod. Aj jaklar va det e mkt mygg har! puss o kram mamma o lill kajsa

2011-12-03 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback