Busfrön från Rossön


Jag och Jens stack till Rossön idag för att hälsa på Anna och barnen.
Och rätt vare va som kom Petra förbi också :)


Berits goda julkrus!



Nu kommer massa roliga bilder!
Jag skrattade så mycket när vi tog dom och skrattar massor bara av att titta på dom.










Vilka härliga tjejer!




Jag fick paket och vääärldens finaste tofflor, visar en annan gång :)


Hailey öppnar sitt paket


Noelle också!


Tänk att vi kännt varann sen barnsben <3


Hihi!

Kvällen avslutades perfekt då jag och Jens hade önskat plankstek... herre gud, jag tror jag var i himlen!




Mmmm!

Efter en toppendag blir det nu godnatt, imorrn får vi storfrämmande :)

Postat av: Josse

Fina niii!!! Va tårkigt att ja inte får träffa er denna jul, va så mysigt förra! Ha de så underbart hemma :) KRAMAR I MASSOR

2011-12-23 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback