Bara göttans!


Det går ju oftast snabbt när man har roligt tyvärr.
Men så härligt vi har det!
Samma skidrunda som igår har det blivit. Jens har fått tänderna skrapade.
Och jag har fyndat en second hand klänning på Jojo, så fin så fin!
Vi har ätit så god middag, älgskav med både hemmagjord lingonsylt och rödvinbärsgelé!


Mamma var lycklig över att hon för en gång på 25 år fick klä granen som hon ville, svisch och skrammel sa det när hon for mellan julgranslådan och granen.
Fint blev det också!

Vi andra spelade kort och sen bjöds det på min Rocky Road, som egentligen är Leilas.


Blandning pågår.


Taaadaaa, så jäklarns gott och ack så onyttigt!


Kvällsfika var också gott ikväll. Varm choklad (min med marshmallows) och ostmackor!

Postat av: kajsa

aah, va mysigt ni har det. onskar att jag oxa va hemma :(

pussokram kajsa

2011-12-21 @ 13:16:25
Postat av: KarinWallberg Holm

GU VA AVUNDSJUK JAG BLIR !Snön och att vara tillsammans ,Julgran,o "gomaten"som ni säger.De e JUL de !Blev förvånad att de är så mycke snö.

Har iaf.kokt TVÅ grisfötter idag.En till Erika och en till mig.

Kram på er!

2011-12-22 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback