Äntligen hemma!


Efter 12 timmars tågresa igår var det superskönt att kliva av i ett snöigt Östersund igårkväll.
Lite konstig känsla när vi fick släpa väskorna i snön fram till bilen (pappa var så snäll och hämta oss).

Idag har vi hunnit med mycket!
Jag och Jens tog längdskidorna och hundarna och åkte på landsvägen runt Bygda och Risselås, det småsnöade så det stack i kinderna på vissa håll, men ändå vilken härlig sväng!
Vi har även skottat hela går´n så vilka träningspass vi gör!

Inte en enda bild har det blivit pga. att min iphone har få frispel och vill inte alls hänga med.
Jens har hållt på fixa i den nu ikväll så imorrn ska jag nog kunna leverera bilder :)

Må så gott, för det gör vi :)

Jo, men bilder sen i lördags kan jaag bjuda på.
Glöggfest var jag på, men först lite förhäng hos Anna och Ola.










Massa god glögg, pepparkakor, lussebullar, pepparkaks-cheesecake och trevligt sällskap!


Glöggfesten var hos en klasskompis som bor i Rosengård.
Jag har då aldrig varit där så jag tyckte det var lite fränt så jag var tvungen att ta kort på skylten :)

Postat av: Mikaela

Haha "fränt". Jag har själv bara vågat mig dit ett par gånger men jag har hört att på helgerna anordnas marknader med kryddor och teer med mm som är värt ett besök :)



Ha det underbart hemma!



Kram

2011-12-19 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback