Snabb förvandling


Vårt vita skrivbord (mitt plugg-skrivbord) står i det rum Anders bor i eftersom det inte ryms inne i vårt sovrum.
Jag behöver ju någonstans och sitta när jag ska plugga hemma, så därför blev jag överlycklig när jag hittade ett övergivet skrivbord som passade perfekt i sovrummet!
Tyvärr är det ganska fult på ovansidan, men efter lite fix och trix av mig blev det rätt så mysig iaf!


Före


Efter


Hittade en söt tablett inne på Åhlens som passade jättebra på!


Postat av: Ulrika

Åh, skitfint skrivbord!!

2011-08-16 @ 21:51:30
URL: http://colorelle.se
Postat av: Malla

Så mycket Karro blev de!! Jättesött!! Kram

2011-08-16 @ 21:53:53
Postat av: Karro

Tackar ska ni ha :)

2011-08-17 @ 08:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback