Hemma igen efter en hääärlig weekend!


Mycket rolig resa med massa skratt, gråt, prutt och underbara stunder!
Visar några av våra ljuvliga bilder från Florens, besök på en strand i Livorno, Pisa och det lutande tornet.


Anna utanför huset där hon en gång bott i (Florens)






















































Resans roligaste bild... Jens låg och sov och vaknade av ett jäkla oljud, en massa tjejer som ville att Rezi skulle ta kort!







Nu är det godnatt Anna-Stina för imorgon börjar skolan... både för mig och min J!

Postat av: mamma G

Vilka härliga bilder! Ni ser ut att ha haft en toppenweekend, mycket god mat! Fläskbitarna ser inte så illa ut, var dom goa?? Fina skyltfönster, har du mest fönstershoppat? Vi hörs, kramisar mamma.

Lycka till med skolan i morron, både du o Jensa!

2011-08-28 @ 21:33:19
Postat av: elinkusin

Å, Florens! Fin stad och jag hoppas du åt den jättegoda pistaschglassen (jag såg bilden) Ha det bra på skolan nu!

2011-08-29 @ 12:54:53
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

2011-08-29 @ 13:29:00
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Niles

Hej hoppas att allt är bra med dig! Vad händer idag?

2011-08-29 @ 13:41:28
URL: http://finalcall.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback