Nytt te


När jag genom jobbet fick gå på affärn igår passade jag på att handla te åt mig själv.
Hoppas de kan hjälpa att råda bot på min jädrans förkylning!


Provade chai igår och det smakade mumma kardemumma!
Har provat det andra-gamla söder förut och vet att det är ljuvligt!

Postat av: Johanna

Gamla söder såg så gott ut så jag blev tvungen att köpa ett paket när vi var och handlade idag. :) Ska nog avnjuta en kopp snart, när Sveriges mästerkock kommer ut på tv4 play. ;)

2011-04-13 @ 21:03:09
Postat av: Leia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:47:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback