Mycket bra påsk-start


Aldrig har jag varit hemifrån på påsk.
Men någon gång ska väl va den första. Och hittills har den varit mycket bra iaf!


Den började med att jag fick påsk-gula tulpaner av mitt hjärta!


Superfina!

Jag och Anna har kämpat med C-uppsatsen både Skärtorsdagen och Långfredagen, men igår cyklade vi ner till Västra hamnen och njöt av solen!


Vi var inte de enda...


Passade bra med 2 kulor italiensk glass, jag tog körsbär och krossad choklad!


Anna hoppade runt!


Sen kom och Anna och Ola och joina oss också!


Vi hade bestämt att äta ute alla tillsammans och tur vi hade bokat bord, alla verkade vilja passa på att njuta i solen på Lilla torg. Jens kom också och mötte upp oss i sommarvärmen!


Jens och jag delade på denna goda förrätt.


Sen slog jag till på oxfilé och rotfruktsgratäng och det smakade så himmelskt gott.


Rezi som jobbat på denna restaurang fixade in en specialbricka med mumsiga efterrätter!


Grymma killar!


Grymma tjejer!


Otroligt härlig kväll med goda vänner!


Vi avslutade kvällen med en biljardmatch som jag inte minns vem som vann.


Ikväll/inatt och imorrnkväll/natt jobbar jag och Jens. Men vi ska ändå hinna påsk-mysa lite till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback