Morgonstund har guld i mun


Sägs det...
Jag vaknade nu halv åtta av en host-attack. Första attacken var runt 4.
Så jag får väl vara glad att jag kunde somna om då.

Även fast min förkylning hänger kvar har jag mycket "att göra" på min lista.
Bland annat ska blommor planteras om!
Men först lite frukost!

Ska prova vårt nya smör, eller flora minns jag att vi hade när jag var mindre.
Kanske klår det bregott-paketet?!


Sommarsöt design!

Postat av: mamma G

Gomorron min kära, uppe tidigt? De e skönt att va upp på måran, de bli så mkt gjort då.

Du! inget klår Bregott.....de e bäst!

Ha en skön lördag, kramisar mamma

2011-04-16 @ 08:36:31
Postat av: elinkusin

Håller med din mor, inget klår Bregott, möjligtvis utseendet på asken.

2011-04-16 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback