Jag har problem


säger Jens...
Kanske har jag börjat inse att nu får det vara nog på ett tag.
Det handlar alltså om mitt shopping-begär.
Men har man pengar så ska de spenderas, eller hur?!

Tdigt imorse, vid öppning var jag på entré på hm för att kika in lite grejer på deras Concsious Collection-släpp.
Blev några godbitar.
Just nu är jag inne på mycket romantiskt med spets och brodyr.
Check it out, mina senaste köp!


Fr. vä en supersöt tunika CC från hm, i mitten också från hm och längst till höger från Zara.


Jag har fallit för tre tunikor nu som är i ett sånt här "prickigt tyg"!


Denna prickiga sak kommer från Gina och den andra köpte jag idag på hm som är ur CC.


Så fina!!


Denna snygga spetsbody kommer från Cubus och det underbara linnet från hm-trend!

Jag gör nästan små glädjeskutt varje gång jag tittar på alla dessa fina kreationer.
Jens tycker jag är knäpp!


Postat av: kajsa

Aah va fina!! Jag hade oxa velat ga pa HM eller helt enekelt bara i en svensk stad och shoppa! det ar det enda dryga med att vara backpacker, man har inga klader!! :( hehe..



pussokraam

2011-04-15 @ 10:35:14
URL: http://kajsaviktoria.se
Postat av: elinkusin

Du blir sötare än en sockertopp i dina fina kläder. Jag vill se bild med dom på, kan man få det?. Ha det gott du och Jens!

2011-04-15 @ 18:28:40
Postat av: Karro

Kajsa: Du hinner nog shoppa loss här hemma i Sverige sen.. Njut nuuuuu du, för många är avis på dig :)



Elin: Kanske du kan... vi får se :)

2011-04-15 @ 21:33:27
Postat av: Marie

Åh vilka fina saker! :)

2011-04-18 @ 21:29:10
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback