Hemmafru


Jag har agerat hemmfru idag.
Städat, diskat, tvättat, serverat kaffe (starkt), satt om blommor, storhandlat, bakat bröd och lagat middag!
Vad gör Jens då, jo han jobbar och sover bara denna helg.
Inte många timmar vaken-tid tillsammans :(

Måste tipsa om det jag bakat och lagat idag!

Först gjorde jag Leilas Tortanto.


Som ni ser är påsken redan här i vårt kök, den tittade fram redan förra helgen!


Ett italienskt bröd fyllt med parmaskinka, mozarella och oliver (jag skippade de).
Smakade super!

Till kvällsmat gjorde jag en tomatpaj med getost. Lite ruccola till och fy tusan... typ det godaste jag ätit på länge.




Postat av: elinkusin

Jag har också gjort hemmasysslor idag. H städade och jag dammtorkade överallt. Brödet såg supergott ut, jag tänker också prova. Varma getosten är jag lite mer skeptisk till men den såg supergod ut.

Ha det!

2011-04-17 @ 08:05:03
Postat av: Johanna

Ett recept på pajen kanske? :)

2011-04-17 @ 19:28:31
Postat av: Karro

Johanna: Jag mailar dig pajreceptet :)

2011-04-17 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback