Barbapappa med familj


Det är väldigt mycket Barbapappa + hela hans familj överallt just nu!
Det är alltifrån sängkläder, barnleksaker, muffinsformar osså vidare.
Jag tycker verkligen de är skitsöta och jag tyckte mycket om dom som barn.

Idag var jag och Anna till Trelleborg för att göra en intervju.
Efteråt passade vi på att gå en sväng på gågatan.


Denna roliga staty finns där! Tom. klackeskor med rosetter hade benen!

Inne på Åhlens bodde Barbapappa-familjen!


Hihi, söta Anna!


Jag kramas också med Barbapappa och Barbaskön!

Sen har vi transkiberat i flera timmar, men det lönar sig och vara flitig!
Vo pausade med en supergod middag med Jens och Rezi!
Nu äre godnatt Anna-Stina!

Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 22:45:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback