Sjätte dagen avklarad!


Först och främst: Jag skäms över mitt Sverige.
Äckligt att det finns så många människor som röstade på SD.


Så till min dag!
Toppenbra har det varit idag!! Jag kommer att ha tre handledare och idag gick jag bredvid en som jobbar som familjekonsult. Hon kan skitbra engelska och är jättetrevlig!
Hon visade mig runt på hela stället som är 3 våningar.
Barnen som är mellan 6-13 år gamla bor på en våning där de även har matsalen och vardagsrummet.
På de andra våningarna går de skolan och all personal har sina kontor där.
Det är psykologer, arbetsterapeut, sjuksköterskor, familjeterapeuter, städare, lärare och sekreterare.
Allt i samma hus. Helt fantastiskt faktiskt!
Just nu är det 6 barn som bor där, men de kan ha upp till 8 st.
Imorgon ska jag gå bredvid en av sjuksköterskorna så jag får vara med barnen. Ska bli riktigt spännande.

Det har verkligen gått skitfort idag, förutom när de hade ett rapportmöte på 1 ½ timme och de bara pratade finska, jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna..

Nu ska jag ut på en powerwalk!

Höres sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback