Shoppingutbudet i Joensuu


Antingen är det jag som ser dåligt eller så är det bara dåligt..
Fast egentligen är ju det bra!

Jag har alltså varit inne på stan idag och gått omkring på gågatan, inte lätt att fatta vad det står på alla skyltarna, men jag kikar förståss i skyltfönstren för att se om jag kan gå in.
Har mest hängt i den "stora" gallerian Iso Myy (Stora My, från Mumin ni vet).
Sen blev det en sväng på Sokos.


Söt klänning jag provade!

Provade några fina grejer, men köpte bara en fin hängare som jag ska ha i sovrummet och en julklapp faktiskt.
Var även i ett hus där de hade en massa små butiker med handarbete. Fick ej lov att ta kort, men det var massor av fina saker men rätt så dyrt!


Väldigt söt skylt/hängare!


Cyklade en annan väg hem för att åka förbi där jag ska vara till veckan.
Det var lätt att hitta och det verkar bara ta ca 10 min att cykla dit. Perfekt!


Barnpsyk

Postat av: Linda

Fin klänning :)

2010-09-19 @ 00:57:54
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback