Packar inför FinlandsFärd


Oj, oj, oj vad nära det är till att jag åker till Finland.
På lördag är det avfärd och jag ska göra min psykiatri-praktik där i 3 veckor.
Börjar bli riktigt nervös nu, men det känns ändå väldigt bra ordnat för mig.
Har en människa som möter upp mig på flyplatsen, en annan som jag ska få bo hos och en som ska följa med mig till praktikplatsen på måndag.
Men ändå pirrar det som tusan.

Igårkväll hade vi lite avskedsmiddag för mig och Anna S som sticker till England i hela 3 månader.

 
Åt väldigt god thai-mat!


Fina Anna som kommer vara borta sååååå länge!


Postat av: Jasse

Hej.

Vad kul att även du har blogg, vi får använda de flititgt så vi kan se hur vi har det! =)Fast din blogg är ju en aningens finare än vår, då jag har noll koll på hur man fixar designen ;) Lycka nu till imorogn!

Kram, Jasse

2010-09-10 @ 19:31:07
URL: http://sarahjasse.blogg.se/?tmp=10192727

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback