Dagens middagstips!


Klev upp tidigt idag för att göra en av mina favoriträtter nämligen Lasagne!
Skitlätt är det + att det räcker till många matlådor!

Gör en köttfärsås och en vit bechamelsås, varva det med lasagneplattor och toppa med riven ost!
In i ugnen och swisch var det klart!


Mmm, det ska jag ha med mig på praktiken idag!

På min säng just nu:


Nappi sover skönt. Han jäser hela dagarna och är ute på nätterna.
Här i Finland är det tydligen inte tillåtet att låta katter gå omkring fritt ute, så Kirsi släpper ut honom på nätterna när ingen ser..
Och han brukar få vara ute på gräsmattan i en bur dagtid!

Postat av: pap

gott med lasange jag blir sugen,hoppas det går bra för dig.

2010-09-16 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback