Sista kvällen på finsk mark


Väskan är packad och jag är redo för avfärd imorgonbitti.
Har tur som får skjuts till flygplatsen!


Fick syn på detta idag när jag gick hem från stan!
Något man inte ser nu för tiden!

När jag kom hem till Kirsi och Kalle idag blev det lite presentutdelning.
Jag fick också present och blev väldigt överraskad!


En av de populära Mumin-muggarna.
Den här heter Love.
Och det roliga var att jag hade spanat just på den här för jag tänkte jag borde ha ett minne från Finland.
Men tyckte den var för dyr, men så fick jag den!!

Godnatt och Heipa Finland!

Postat av: mamma gudrun

Men gu så gullig mugg. Tänk va du träffar på snälla människor. Härligt att få styra kosan hemåt mot Svedala. Hoppas att resan flyter på som smort. Ikväll kommer min gamla barndomskompis Lisa med karl så jag ringer dej i eftermiddag. Kram mamma<3

2010-10-02 @ 08:49:23
Postat av: pap

timmerflotning,det va länge sen man såg.

hoppas allt är bra, åkt lite hoj ida,11c+.P

2010-10-03 @ 02:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback